Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P30e26t52r 39S94k45á75c30e20l

19. 8. 2018 22:14

Pěkně sestavené a ze života. I když - před závislostmi bychom se měli mít na pozoru.

0 0
možnosti
Foto

Kláro, upřímně- vyletěla bych z kůže. ;-D

1 0
možnosti
Foto

To chce klid.;-D To víš, léta praxe.;-)

0 0
možnosti

poctenicko, poctenicko, poctenicko

diky za nej

2 0
možnosti
Foto

Já Ď tobě za zastavení.

0 0
možnosti
Foto

"Chlastat se musí do 18, pak si člověk udělá řidičák," to je nádherná hláška!;-D

2 0
možnosti
Foto

Na vsi se 30 domky a 20 stálými obyvateli, kam jede v týdnu autobus vhodný pro přepravu do školy a práce (ranní směna v továrně/klasická pracovní doba), o víkendu nic... Realita!;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Tour de supermarkety v tomhle vedru? To by bylo pro mě na Bohnice;-)

1 0
možnosti
Foto

Příště to udělám jako strejda (ten to odnesl minule) a zůstanu v autě.;-)

1 0
možnosti
Foto

Prosím o překlad z latiny, já jsem líná to gůglit. Domyslím si pouze Felis... ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Tur domácí, kočka domácí. Taky jsem si to musela vygůglovat.;-D:-P

1 0
možnosti

Náhodou, takový suchý červený např. Pinotage a k němu hořká čoko (80%), to nemá chybu :D

1 0
možnosti
Foto

R^Beztak mě doteď pomlouvaj, že skončím jako alkoholik. Už v pubertě mi to slibovali...;-D

1 0
možnosti
Foto

chlastat se nemá vůbec:-P:-)

1 0
možnosti
Foto

Nechlastám, léčím se.;-)

0 0
možnosti
Foto

...teda raffaelo...vono je to všechno stejný.;-)

1 0
možnosti
Foto

Hlavně né Mon Cheri, jo?;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz