Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Máme se přece fajn, protože právě na nás ti muži koukají... ;-D Kdyby koukali sami po sobě ;-( Klárko, skvěle sepsáno. Souhlasím s každým bodem tvého blogu.

1 0
možnosti
Foto

Co koukají, přímo čumí.;-D

0 0
možnosti

My, jasně;-)- ale jak napsal pan Vlk, tak chlap s takovou rýmičkou, to je trápení;-D

2 0
možnosti
Foto

Tak to prožívání rýmičky mají horší, to jo. :-D

1 0
možnosti
Foto

Jasně že my, o tom žádná;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Ale no tak, chlapi chtěj taky. :-D ;-)

1 0
možnosti

:) jen k té probrečené noci - u mě to makeup nespraví, bo mám po takové noci obličej jak po čerstvém botoxu :D

1 0
možnosti

P73e64t93r 11S37k59á66c26e61l

18. 8. 2018 23:54

Nejsme zde za odměnu a tak nezbývá než se snažit:

„Projít tímto údolím jako bílý pasažér; ne pouhý pašerák svých kostí“ » Miloš Horanský.

1 0
možnosti
Foto

Jo! Řekla jsi všechno podstatný.R^ K bodu "vzorná šprtka" bych jakožto úča dodala: Učitelé (resp. učitelky) si o šprtech často myslí, že nemají vlastní názor, tj. jejich pěkné známky nemusí znamenat, že jsou chytří. Takže ve výsledku je na tom líp "nešprt" (že jsou to převážně kluci, je mýtus), který musí spoléhat na vlastní mozek a improvizaci.

Já osobně jsem šprtka nikdy nebyla, chytrá jsem tak průměrně a improvizuju neustále! Ale kdo to má těžší, to fakt nevím.;-D

1 0
možnosti
Foto

Nešprtů je většina. Kluků i holek.:-)

1 0
možnosti

D24a76v88i42d 97V33l16k

18. 8. 2018 22:02

Chlapi to mají těžší, mnohem těžší! I ta rýma je pro ně smrtelná choroba;-D

4 0
možnosti
Foto

Protože mají menší snášenlivost nepohodlí. Což nemusí ani být v konečném důsledku nevýhoda.;-)

2 0
možnosti
Foto

R^Jo, Klári, dobrý. Ale uznej sama, kytka, večeře atd. od chlapa potěší ženskou stokrát víc, než kdyby si ji koupila sama. Proč? Protože z toho má pocit, že mu na ní záleží:-);-D

3 0
možnosti
Foto

R^Proto jsem jmenovala jen ty šatičky atd.;-) Ale tu kytku si klidně nech, i když na hlavu jsem ji dárci v duchu házela naposledy tak před deseti lety.;-D

1 0
možnosti
Foto

Jo. Pěkně jsi to sesumírovala. R^Ale Honza takyR^

1 0
možnosti
Foto

Ď, taky můžeš přispět.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz