Diskuse

Jedeme na H2O!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak o tuhle kratochvíli jsem přišla. Nikdy jsem vodu nejela, a tudíž nemám takový hezký zážitky jako ty. Ale jak píše diskutér přede mnou, Alpu jsem užívala, babička mě tím kurýrovala každou chvíli.;-)

0 0
možnosti
Foto

Karma!!Evidentně učitelé a dozor nevyužívali pro děti Alpu. Kdysi, při nástupu, dostal každý kostku cukru a ta byla na mžik oka ponořena do lžíce s Alpou a poté pozřena. Mnozí žáci absolvovali nástup k ošetření několikrát. Vždy záleželo na tom, jestli dozor byl pod dozorem a Alpu průběžně kontroloval, pak nášup Alpy nebyl možný. Je nutné říci, že pak pomáhala simulace těžkého nachlazení a nášup byl!!R^!!

1 0
možnosti
Foto

Tak Alpa se na vodě nepodávala, jenom Paralen na to nachlazení. :-P :-D

0 0
možnosti

Z vody (hluboké) mám fóbii a tak jsem kdysi fungovala v rodině jen co by zásobovací oddíl (autem podél řek);-D

1 0
možnosti
Foto

(palec hore) I s fóbií se na vodě užijete. :-D

1 0
možnosti
Foto

Zrovna dneska jsem se vrátila z dvoudenního pedagogického výjezdu do Českého Krumlova. Tak někdy kolem poledne jsme se kochali pohledem na vodáky sjíždějící místní jez. Někteří kolegové zavzpomínali na fakultní vodácké kurzy... Já jsem byla svého času dokonce několik let ve vodáckém oddílu, takže obdobných zážitků mám nepočítaně. Bohužel je to už moc dávno, vzpomínky spláchla voda.R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Myslím, že právě v Krumlově se odehrál ten výstup do hloubky.;-D "Sportovka" byla vyhodnocena jako pro začátečníky nebezpečná a lodě jsme tam přenášeli po břehu.

1 0
možnosti

D19a13v29i27d 84V89l35k

31. 8. 2018 19:44

Ajá na vodě nikdy nebyl a mrzí mě to moc.Prima blogR^

1 0
možnosti
Foto

Já pořádně jen tehdy na gymplu, pak už to byly vždycky jen epizodky. Ď!:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Napsala jsi to hezky a vtipně, Klári, ale pro mě by to nebylo. Kocouři vodu moc nemusí;-)

2 0
možnosti
Foto

Když nelije nebo se necvakneš, je to pohoda.;-)

1 0
možnosti

Děkuju!

Můj první vodácký zážitek byl podpořený spacákem zvaným dekáč, stanem "áčkem", do kterého slušně zatékalo (naštěstí jen dvě poslední noci) a kráska Pavlínka chrápala v noci jako dřevorubec. Taky jednu noc výlet v noci s neznámými kluky do nějakého lomu na koupačku - musela jsem Pavlínce dělat garde! :D

1 0
možnosti
Foto

NZ. Koukám, že bys zvládla pokračování.;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Jó, vzpomínky, ty jsou fajn;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Ony se umějí tak hezky vyhladit a vyladit.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz