Diskuse

Plody srpnové

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Povedlo se " dekuji za hezke fotky "VR^

0 0
možnosti
Foto

R^ Máš už zavařeno a nepřebylo Ti něco?;-D

0 0
možnosti
PK

Ano, vše se urodilo najednou. Jak to ale rychle zpracovat???:-)

0 0
možnosti
Foto

R^parádní fotky-jen by mě zajímalo, jestli jsi ty stromy pak očesala a šla tu úrodu zavařovat..;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak něco jsme utrhli, ale nejsou naše, nemůžeme si vzít všechno.;-)

0 0
možnosti
Foto

J61a66n 44A29n84d66r86l62e

16. 9. 2018 21:54

je toho letos dost, do sklenic se to nevejde, tak jsme dneska s mladou Andulkou Natalkou namixovali a do formicek dali jablecnou zmrzku :-)

1 0
možnosti
Foto

J84a57n 37A28n29d56r21l47e

16. 9. 2018 21:55

a Tobe V za blog R^

1 0
možnosti
LJ

Už jsem si ve spíži vzal jedno jablko.

1 0
možnosti
Foto

Klárko, to mě opět potěšilo. Plody, barvy, pohoda, jó, to je moje:-)

1 0
možnosti
Foto

Doufám, že se těch mirabelek letos moc neurodilo, nebo zase vyfasuju hromadu marmelád od našich - doma už to nikdo nejí.;-D

1 0
možnosti
Foto

Nezkoumala jsem to, tyhle jsem fotila až za sežranou pastvinou. My zahradu nemáme.;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Dostal jsem chut na jablko a nemam zadne v dosahu, tak s tim honem neco udelej:-P

1 0
možnosti
Foto

Jsem z té fotky jedno utrhla a posílám.:-)

0 0
možnosti
VV

Nebyla jste u nas na zahradce? ;-D

1 0
možnosti
Foto

Vy máte zahrádku v lukách a polích?8-o;-D;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz