Diskuse

Hlavně klid!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

my tady v Praze a okolí usychali a tobě tam snad furt pršelo!

0 0
možnosti

Ty Divoško! :))

Moc pěkný.

1 0
možnosti
Foto

Jsem si myslela, že se ještě mírním.;-D Ď!

1 0
možnosti
Foto

Dobré fotky a vůbec není viditelný třas rukou po dlouhém výšlapu. Že by rum?;-DR^!!Počasí pro něj ideální!!

1 0
možnosti
Foto

Foceno v průběhu, učesáno doma. Rum nepiju, ten jedině do cukroví.;-)

0 0
možnosti
Foto

To měl být plus!:-P Jsem se zas tak moc neztratila.;-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Smekám, Klárko! Takové výkony v počasí, které není zrovna roztomilé, hmmm, to oceňuji! Skvělé vyprávění a fotky moc pěkné, těším se na pokračování.

P.S. Nechodíš, doufám, sama?

1 0
možnosti
Foto

V tom nepřejícím počasí se nakonec chodí líp, jak v horku.:-)

0 0
možnosti
Foto

Courat se po Šumavě - to nemá chybu! Tedy pokud nezabloudíš v mlze.;-)

1 0
možnosti
Foto

Všechny cesty někam vedou.;-)

1 0
možnosti
Foto

krásný výlet nádherné fotky a úžasný sportovní výkon-máš můj obdiv karmu a dík za zprostředkování pěkných zážitků;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Tohle bylo ještě v pohodě. A já čerstvá. :-)

0 0
možnosti
Foto

Klárko, kde pak, ty víš dobře, kde se courat. Jen tak dál... a dobré počasí , na cestě tě provází

1 0
možnosti
Foto

Na courání je zima lepší, ale pršet zas nemusí. :-) Ď!

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz