Diskuse

Prší, prší

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To se tak krásně čte! Připadám si zmokle navlhlá, cítím vůni lesních cestiček a pokácených stromů, snad i únava ze štrapáce se dostaví. Prostě píšeš skvěle, Klárko!R^

2 0
možnosti
Foto

Dostaví... Hned v dalším díle. ;-) :-P

0 0
možnosti
Foto

No vidíš, a u nás žádnej déšť. Stejně jsi dobrá takhle se toulat sama. R^

1 0
možnosti
Foto

Když jsem další den viděla ty potoky na cestičkách, říkala jsem si, tohle je sucho?8-o;-D No, po týdnu už jsem měla sebe samé dost.;-)

0 0
možnosti
Foto

Tak tam jsme byli před dvěma měsíci - na Boubín jsme se dostali až na druhý pokus, protože (co bys řekla?) pršelo. Jo a Zátoň mám celkem zmáknutou - v tý hořejší jsme bydleli.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Já si nemohla moc vybrat, a navíc další den to nebylo lepší.:-P;-)

0 0
možnosti
Foto

R^zásahové vozidlo a ochránce studánky nemaj chybu;-DR^

ale přírod je příroda-karma a palec za skvělý blog:-)

1 0
možnosti
Foto

Ta lidská dílka jsou takové zpestření.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Klari, jednu vyhodu to ma, po takovem plavaku se nemusis nejmin ctrnact dni sprchovat:-)

1 0
možnosti
Foto

Jsem si pak dala ještě teplou.;-D

1 0
možnosti

Ty jsi cvok a drak v jednom balení! :)))))

1 0
možnosti
Foto

Až dostanu rozum, poznáš to snadno. Už se tu neobjevím a bude klid. ;-)

P.S. Jsem prase (což opravdu jsem) neboli svině (za tu mě odmala označují). Jen toho vepře nevím jak pojmout. :-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS