Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ \tak tohle bych sama nedala:-);-)

1 0
možnosti
Foto

Vedla sis nějakej cestovní deník? Jestli ne, tak klobouk dolů.

1 0
možnosti
Foto

Takovou paměť fakt nemám, abych to zvládla bez poznámek.;-D

0 0
možnosti

Sleduju, to bude ráno tělíčko bolet - běduju ... R^ Přeju hezké ranní probuzení a dobrou náladu.:-)

1 0
možnosti
Foto

Až na únavu a sedřený nohy dobrý. :-) Koleno se nepočítá, to je trvalý stav.

0 0
možnosti
Foto

Taky se budím brzo...jinak bych nic nestihnul:-P:-)

1 0
možnosti
Foto

Zrovna dneska bych ještě spala. :-P

0 0
možnosti
Foto

Já to pokaždý čtu s takovou chutí, jako by to byl cestopis z dalekých krajů. Moc se mi to líbí, Klárko, bude ještě pokračování?

1 0
možnosti
Foto

Průběžně sepisuju, ale po návratu do procesu nemám tolik času, kolik by bylo potřeba. :-P

0 0
možnosti

Krásné psaní, pro mě nostalgie...

1 0
možnosti
Foto

Ď, pro mě taky, svým způsobem...

1 0
možnosti

Jesteš Boží Magor! :)))) palce všechny čtyři hore!

1 0
možnosti
Foto

Moudřejší ustoupí, řekl rozum a opustil mě.:-)

1 0
možnosti
Foto

No nakonec jsi to přežila. Za výdrž R^R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Ď!:-) Kdybych si pořád dokola neříkala, že musím, sedím tam někde na šutru a brečím dodnes.

1 0
možnosti
Foto

R^Klári, tak tomu se říká "království za dobrý kafe":-)

1 0
možnosti
Foto

Za cokoliv, kde by mohl být kofein! Závislost je hrozná věc.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz