Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS
Foto

Na nervy mi spolehlivě brnkají i různé objížďky... natož obchůzky, kdy se musí pěkně po vlastních.:-)

Chtěla jsem se, Klárko, zeptat na krokoměr, ale vidím, že tak již učinila Zuzanka, tak jsme měly obě stejný nápad, to se povedlo.:-)

1 0
možnosti
Foto

Objížďky bývají ještě horší, auto neotočíš tak snadno a v autobuse máš definitivně smůlu.

0 0
možnosti
Foto

sakra ty se máš;-)asi se tam taky někdy vydámR^

1 0
možnosti
Foto

Jsem se měla.;-) Aktuální situaci klidně vyměním.

0 0
možnosti
Foto

R^Klári, konečně jsi tím rozvolněním tempa a zkrácením etap na příjemnější délku dostala rozum.;-)

Hezké povídání i fotky:-)

2 0
možnosti
Foto

Spíš bych původní plán nestihla bezpečně dojít a zůstat v divočině se mi přece jen nechtělo. Aspoň jsem konečně pochopila, proč se na přechodech běžně jde 15km se dvěma hodinovými pauzami.;-)

1 0
možnosti
Foto

Mohla bys vydat bedekr: Bloudění po Šumavě.;-)R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz