Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jak prosté a jaký to má švih . Pro mě jedna vaše trasa by byla na týden ...;-D

1 0
možnosti
Foto

20km na týden? To se ani nevyplatí vstávat.;-D

0 0
možnosti
Foto

ta ještěrka se čtyřlístkem je krásná;-D

mimochodem kolik razítek už máš?

karma a dík za pozvání na výlet;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Co razítek, ale těch dřevěnejch známek. :-D Když začínaly, bylo to NĚCO, teď ji má každá blbost...

0 0
možnosti
Foto

R^Holka co se neztratí a poradí si. Dáma s kočkou.V

2 0
možnosti
Foto

Když ti nikdo nepomůže, musíš sama. Léta praxe. ;-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Zase moooc pěkné čtení i foto! A připojuji malou poznámku. Klárko, jsi borec, popravdě, já bych bez zajištěného noclehu nejela na noc ani do čtyři kilometry vzdálené vesnice;-D.

3 0
možnosti
Foto

Jak píšu dole Šárce, původní úmysl to nebyl. A něco takového jsem udělala poprvé.;-) Taky potřebuju tu jistotu...

0 0
možnosti

D34a62v78i36d 47V30l91k

30. 9. 2018 19:45

Hezky je tam:-)

1 0
možnosti
Foto

Já bych se na tu Šumavu hned zase vypravila.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Já taky. A to nemám ještě ani přebraný fotky.:-P:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Máš dobré nervy shánět sama ženská takhle na poslední chvíli nocleh:-)

1 0
možnosti
Foto

Už jsem měla chuť si někde lehnout na lavičku. Ale tak co tě nezabije.;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz