Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Klárko, to tedy protestuji, žádná lemra nejsi!!!:-) Pro mě jsi turistická královna!R^

0 0
možnosti
Foto

NZ! :-) To měl být plus, já to nedělám schválně, jen spěchám do práce... :-P

0 0
možnosti
Foto

V Rožmberku jsme byli před třemi měsíci, v Loučovicích a Vyšším Brodě - já jako vodák asi před sto lety (no dobrá tak pětadvaceti). Ten jez byl tenkrát pěkně hnusný, ale prohlídka kláštera se mi moc líbila.

Pěkný bonusy!R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

V klášteře i na hradě jsme byli při příležitosti sjezdu Vltavy na gymplu. Takže to taky brzy bude sto let.;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

super výlet-příští rok tam vyrazím a udělám si itinerář přesně podle tvého bloguR^

jinak ty visuté lávky a houpající se chodníčky-a ještě horší-máme na Kladně v lanovém parku-tak přijeď a můžeš si to tu natrénovat

1 0
možnosti
Foto

Rozděl si to na menší úseky, já jsem se pěkně zničila.;-D

Snad radši né, mohla bych se tam poblinkat!

0 0
možnosti
Foto

;-DUž sedím spořádaně doma.

0 0
možnosti
Foto

R^U kocoura - jak typické pro nás kočičáky:-)

3 0
možnosti
Foto

Ten název mě tak zaujal, že jsem musela přespat právě tam.;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz