Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

karma ! To cestujete sama nebo s nekym? Me to vzdy tak naladi, nemit nemocnou mamu asi vyletuju porad "

0 0
možnosti
Foto

Klárko, tradičně a upřímne: R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

ta kočka má na každé straně těla hlavu?:-P:-)

1 0
možnosti
Foto

Proč se ta kočka jmenovala Budík?;-D Spousta těch míst je mi povědomá z naší kolovýpravy (Rožmberk, Dolní Dvořiště, tvrz Tichá atd.). R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Nevím. :-D Ale kocourka tohoto jména jsem neviděla poprvé, tak jsem se ani nedivila. ;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Krásní kočičáci. No to ostatní samozřejmě taky, ale ti dva mě přímo unesli:-)

1 0
možnosti
Foto

Toho většího jsem si i pochovala. Ale moc se mu to nezdálo, holt kočičák.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz