Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásný fotky, ale zážitky málem adrenalinový - hlad a žízeň...R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Když ty vločky pořádně zapiješ. Pak hlad není, ale dojde pití.:-P

P.S. Vyvrcholení teprve přijde.;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Krásný cestopis, Klári, i když některá místa dýchají smutkem. Některá znám:-)

1 0
možnosti
Foto

Takových míst je...

1 0
možnosti
Foto

Já mám to Tvoje cestování moc ráda a na každou kapitolku se fakt těším.R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Ď, ale už jich moc nezbývá... A zrovna jsem začala číst Robina Cooka a nebudu mít pokoj, než to dočtu.;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Krásná nedělní zpráva R^

2 0
možnosti
Foto

Ani se nestalo v neděli. :-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkný cestopis....a krásná krajina Šumavy....R^

2 0
možnosti
Foto

Vždycky si říkám, že bych tam nejradši zůstala. Jenže ona by mi ta Praha začala chybět... :-P

1 0
možnosti
DT
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz