Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D Pěkný zážitek! Mě by to tak rozrušilo, že bych boj o místa vzdala a ještě omylem odtančila vystoupení sama.

1 0
možnosti
Foto

Tak to vím, že nesmím. Roky jsem to trénovala, a jak se zapomenu, beru všechnu pozornost.;-D

1 0
možnosti

J51a22n 16P21a30l63l35a75s

19. 10. 2018 19:47

Dobrý večer, zajímavý zážitek, ale BÝLÝ ne!

1 0
možnosti
Foto

Policejní akademie.;-)

0 0
možnosti
Foto

Tak to se povedlo!;-D Ale něco podobného jsem zažila taky: Naše rodinka vyrazila za kultůrou, čekáme před divadlem na manžela, který jde rovnou z práce, a on nikde. No, přišel o něco později, protože stál úplně před jiným divadlem - ještě že měl lístek u sebe.

R^:-):-)

3 0
možnosti
Foto

R^Proto se vždycky koukám desetkrát, kam mám jít.;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

No jo.zážitek to opravdu byl - bohužel ne kulturní... ;-)Rv

1 0
možnosti
Foto

Ten kulturní byl taky.;-)

0 0
možnosti

I takovýhle omyly člověka posílí, anglinu ze sebe vydoluje .... R^

1 0
možnosti
Foto

Já s ní ale normálně problém nemám.;-D Jenže čím víc mi alkohol rozváže ty jazyky, co umím málo (nebo vůbec), tím hůř mi pak jdou ty lepší. Někdy mám problém i českými slovíčky.8-o;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

snad ti to nenarušilo kulturní zážitek;-D

moc hezká story a hlavně vtipně popsanáR^

1 0
možnosti
Foto

Neboj, něco vydržíme.;-D Nakonec to byl asi největší zážitek.8-o;-)

0 0
možnosti
Foto

já sedím vždycky dobře:-P:-)

3 0
možnosti
Foto

Dokud tě někdo nevyhodí, že?;-D Oni seděli dobře, jen v jiném divadle.:-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz