Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

tak to je hodne zajimave co ta priroda dokaze;-D

0 0
možnosti
Foto

Jakápak obluda, vždyť je to brontosaurus Punťa. :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Tak Punťa, jo?;-D A já ho nepoznala...:-P

0 0
možnosti
Foto

Tyhle jediný mi neutečou. :-D

1 0
možnosti

Tato zvířátka, mechem zarostlá, každý hned pozná...

Ale u nás mezi paneláky motýl z trubek, ani žáček z první třídy nenakreslí taký ... Rv:-(

1 0
možnosti
Foto

Mezi paneláky bývají spíš strašidla, takže motýl je dobrej.

1 0
možnosti
Foto

ty máš ale fantazii, jen u té delfíní ploutve bych polemizovala-nemohla by být žraločí? A pak ještě ten čumák dinosaura, tam bych možná taky měla jiný návrh...karma za super blog a krásné fotky;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Snažila jsem se být mírumilovná. A menhirů zcela nezvířátkových ještě v PC mám.;-)

0 0
možnosti

Pes je skvělej. Takovej Maxipes Fík, co si někde zapomněl uši. ;-)

A ten tučňák mě mrzí, že tu není. Nechtěl podepsat GDPR ?

1 0
možnosti
Foto

To by bylo vtipné, ale obyčejně se nepovedl.:-/

1 0
možnosti
Foto

sem myslel že bude fotka toho oprsknutýho medvěda:-)

1 0
možnosti
Foto

Na Šumavě jsou i medvědi? Pomóc, už tam nejedu!;-D

0 0
možnosti
Foto

Taky ráda "lovím" tyhle osamělý kameny. Ta obří hlava obludy je mi povědomá, ale nejspíš bude takových oblud v českých lesích více.:-);-)R^

1 0
možnosti
Foto

Je to někde mezi Janovou Vsí a Pohořím na Šumavě.;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS