Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Aspoň, že toto nemusím řešit. Ale z jednoho auta stojí na dvoře tři, také někdy umění vyjet s tím správným.

1 0
možnosti
Foto

Co vyjet, to je většinou lehčí než zajet.;-D Na ulici určitě.

0 0
možnosti
Foto

Zásadně neparkuju vedle joudy,který zabírá dvě mista. Protože jakmile odjede,tím joudou se nechtěně stanu já.;-D

1 0
možnosti
Foto

Zabrání dvou míst nejde poznat, když nejsou vyznačená a ty se nacpeš do místa tak akorát.;-)

0 0
možnosti
Foto

Tak tohle naštěstí řešit nemusím. Jen každé ráno skřípu zubama, když přecházím ulici a chci vstoupit na chodník, který vede k autobusu a není šance se protáhnout mezi dvěma auty (kdybych byla anorektička, tak možná). To si taky leccos říkám o ohleduplnosti (či inteligenci) parkujících.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Tady se donedávna dodržovalo, že před chodníčkem k zastávce se neparkuje. Jo, bejvávalo.:-P

1 0
možnosti
JB

Jo jo, problém násobící se malé chyby v prostředí, kde nikdy nedojde k dostatečnému restartu, protože málokdy odjede dost aut. To si tam můžou pruhy malovat jak chtějí, ale stát se podle nich prostě nedá. Nakonec to odskáče ten chudák, kolem kterého se místa uvolní a vypadá pak jako mentálně postižený.

1 0
možnosti
Foto

Tady je to bez pruhů a zbývají nepoužitelné kousky. Restart je tak dvakrát do roka při čištění ulic, ale pak to hned zase začne. První navrátilci si zaparkují přímo před vchodem a je to.

0 0
možnosti
VV

Dnes rano tady v jednom zapadoceskem meste na parkovisti zaparkoval jakysi dobrak svuj ci firemni Mercedes Sprinter s vlecnakem pred Bormoun ani 6 parkovist mu nestacilo.;-DTakoveto dobraky opravdu zboznuji, obzvlaste kdyz maji prazske cislo.

Jinak proti nim nic nemam, sam jsem rodily prazak.

1 0
možnosti
VV

Proboha co mi s tim ten tablet proved?

Pred NORMOU.

0 0
možnosti
Foto

Gratuluji k titulce, Klárko :)

1 0
možnosti
Foto

Ď! Myslím, že mi už roste rypáček. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Doma parkuji na svém pozemku tak problém nemám. Totiž měl jsem když jsem auto nechával mezi jízdami zaparkované na ulici. Ulice u nás je totiž úzká, obousměrná, takže když zaparkuje auto na jedné straně zbývá těch předepsaných šest metrů problematicky. Jenže - dům naproti majitelka pronajala nějakým firmám a ti lidé se, ani po upozornění, nemínili parkování přizpůsobit se slovy "já tady mám firmu, nebudu přece chodit z daleka" (výraz daleko znamenal z druhé strany ulice).

Na nákupy jezdím do nákupního centra s garážemi a tam si radši vždy najdu místo kde mám sloupy na straně řidiče - tam mám jistotu, že také odjedu kdy budu potřebovat protože přes sedadlo spolujezdce nepřelezu za volant.

1 0
možnosti
Foto

Tady určitě šest metrů nezbývá. Opakovaně se řeší, že kdyby něco, hasiči se do ulice nedostanou.

0 0
možnosti
Foto

nějaká fotodokumentace by nebyla?:-)

1 0
možnosti
Foto

Jestli tam ten bílej ještě bude stát, pošlu.;-)

0 0
možnosti
JT

Až tak to řešit nemusím, a taky jsem už obdržel lístek za stěrač za "šikmé" parkování, dokonce podepsaný. Pak mi jednou bývalý soused povídá: "dneska si zaparkoval dobře, ale minule jsem musel lézt do auta od spolujezdce". Co na to říct? "Měl jsi minule dost toaletního papíru?" Chvíli trvalo, než mu to došlo. Když se někdo může ze špatného parkování potento, co s tím, snad jen nabídnout toaleťák;-)

1 0
možnosti
Foto

Bohužel nevím, který z minimálně tří vchodů to byl. Spíš mě pobavilo, že po přeskupení měl někdo hned jasno, kdo parkuje blbě, a po ani ne dvou hodinách jsem viděla, že někdo skutečně blbě zaparkoval. Potento se z toho nemíním.;-)

1 0
možnosti
PD

u nás na parkovišti namalovali technické služby šikmá státní. jenže ti manťáci si naměřili šířku na obrubníku a nedošlo jim, že pod úhlem budou ta stání úzká. takže auta parkují napřeskáčku jedno čumákem k chodníku, druhé do parkoviště, jedno pul metru od obrubníku...aby z toho řidiči vůbe vylezli. když pak některá ta auta odjedou, tak taky vypadáte jako blbec, co parkuje přes čáru

1 0
možnosti
Foto

Ono stačí, aby někdo na namalovaném stání zaparkoval SUV a okolní po jeho odjezdu vypadají jako blbci. S čárami si lidi mnohdy hlavy moc nelámou, ale tady na sídlišti hlavně žádné nejsou.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz