Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

"Mnohé holky jsou střízlivé. Přijely autem nebo kojí." Klárko, celý blog pěkný, ale tohle mě fakt pobavilo!!! ;-D

1 0
možnosti
Foto

To není pro pobavení, ale realita.:-P Taky občas řídím.;-D Jen ti chlapi si to umějí zařídit...

0 0
možnosti
Foto

R^ hezky se to četlo. Já jsem nikdy na žádný sraz nešla, ale bylo by to zajímavé

1 0
možnosti
Foto

Hlavně, že sis to užila;-)R^

1 0
možnosti
Foto

J88a67n93a 33M68a75j67o51v17á

11. 11. 2018 17:24

A to se dobře četlo. Nakonec to musel být fajn večer :-). R^

1 0
možnosti
Foto

Jak píšu dole Janě S., s patřičnou hladinkou...;-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Kláro, taky jsi byla členem tzv. zdravého jádra? Ty průšvihy dělaly pestřejší studium po celou dobu. ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Já? Odkud jsi sletěl???

1 0
možnosti
Foto

Mě tohle čeká přesně za čtrnáct dní - jenže po třiceti letech (v květnu jsme to nějak nestihli, proto ten listopadový termín). Jak budou spolužáci vypadat? No asi jako před pěti lety, jen o pár vrásek víc a o pár vlasů míň. Na otázky A, B, C se taky těším. Tedy za B) už se v našem případě moc neřeší - většina z nás už má dospělé "děti" nebo nevycválané pubescenty. Třídní krásky už taky po letech trochu povadly, pár veleúspěšných kariér tam taky máme - s těmi si o tom, že jsem úča asi moc nepopovídám... Jo a pár rozvodů dorazilo i k nám. S třídním už si bohužel nikdy nepopovídáme, stejně tak s jedním spolužákem, který to dobrovolně zabalil v pětadvaceti...

Tyhlety srazy...pár veselých vzpomínek, ale jinak spíše tak trochu depka ... uvidím.:-P

1 0
možnosti
Foto

Taky jsme to v červnu vzali jen polooficiálně, omluvenek bylo moc, včetně jedné "Jsem za rohem. V Podolí.". Živí jsou snad všichni, jen pár kusů zcela přetrhalo kontakty. Třídní kráska je pořád krásná, navrch úspěšná právnička. Úču máme jen jednu a právě ta říkala, že mnozí mají pětinásobný příjem co ona. :-)

Depka ze šestimístných příjmů těch, co maturovali na podzim či za rok, je asi nevyhnutelná. :-P

1 0
možnosti
Foto

no já jsem čekala kdy bude z toho srazu reportáž-pěkně jste se poměli a pěkně jsi to sepsala;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Taky jsem to třikrát předělávala. :-P Ď!

0 0
možnosti
Foto

J55a70n 26P70r48a29ž19á90k

11. 11. 2018 12:20

R^A ze z toho nakonec byl super vecer, vid?:-)

1 0
možnosti
JS

Snad's moc netrpěla a přeci jen si to užila :)

Palčáka hore!

1 0
možnosti
Foto

Po dvou sklenkách kamarádím se všemi a za ty nesolidárně vylepšované průměry se nestydím. ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz