Diskuse

Je to na houby

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kláro, jsi jednoznačně odborník, z čeho se vyvinulo přísloví: JE TO NA HOUBY...;-DV

1 0
možnosti
Foto

chybí tam otazník...?...

0 0
možnosti
Foto

Vzpomínky na léto (či dovolenou) jsou lék proti podzimním depkám. Já houby taky nesbírám, ale jenom fotím - zvlášť když mají nějaký podivný tvar nebo jsou nadměrně veliký. Tak trochu provokuju vášnivý houbaře.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Však já taky provokuju houbaře.;-)

1 0
možnosti
Foto

R^ty jsi ale skvělá houbařka a ještě lepší fotografkaR^

1 0
možnosti
Foto

Nepřeháněj!;-D Houby nesbírám a fotografové by ti vysvětlili, jak to je s fotkama.;-)

0 0
možnosti
Foto

Mě nedojmeš..houby nejim;-D

1 0
možnosti
Foto

Já taky ne, jen se kochám.;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Na houby by bylo, kdyby bylo bílo ;-D

1 0
možnosti
Foto

Už mám zimáky, takže "u mě dobrý". :-D ;-)

0 0
možnosti

Nahou by na houby? ;)

Pěkný!

1 0
možnosti
Foto

Nahou už né, už jsem v pyžamu. :-D

1 0
možnosti
Foto

Našlo by se i teď něco je fajn počasí;-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, konečně se zvedla mlha, tak se budu míň bát cestou domů.;-)

0 0
možnosti

Hezke, ale jedna houba mi tam chybi. Hadejte ktera. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Máte to pěkné.... a na houby je to naštěstí pořád, já nejraději chodím na Štěpána :) a bereme sebou i pamlsky na stromeček do lesa.

1 0
možnosti
Foto

Brzy budou celoročně.:-)

1 0
možnosti
Foto

Zaplaťpámbu za tyto archivy!!! Krásné, Klárko, moc krásnéR^.

1 0
možnosti
Foto

Za dlouhých večerů je čas přebírat.:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS