Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D87a96v69i50d 35V32l53k

24. 12. 2018 13:56

Klári, mě všechno zlé, co se v životě stalo, nakonec vedlo k něčemu dobrému novému. Přeji Ti hezké svátkyV

2 0
možnosti
Foto

Zase bude líp Klárko, krásné Vánoce VR^

1 0
možnosti
Foto

Dík, snad jo. Vám všem taky krásné Vánoce.;-)

0 0
možnosti
IM

I97v49a 73M75a57r91k45o46v54á

24. 12. 2018 10:15

Všechno se srovná, Klárko:-) Pěkné vánoční časy!

1 0
možnosti
MB

Klidné svátky a spoustu sil!

1 0
možnosti
LI

Někdy je dobrý si říct "nemusím" - ne každý to tak má. Já v mém věku až na malé věci, které ještě dotahuji, tak skutečně nemusím. Ach ta sladká svoboda, dělat jen to, co člověka těší...

Přeji to všem -pohodu, klid, pozastavit se a nikam nespěchat;-)

2 0
možnosti
Foto

Já jsem vždycky jen musela. Už nechci, a taky neumím. Ale to je na dlouho. Vám taky samou pohodu a klid.;-)

1 0
možnosti
Foto

:-) Ať se Vám daří, Kláro. Věci se dějí tak, jak se dít mají. Klidné a pohodové Vánoce přeju.

1 0
možnosti
Foto

Tohle být nemělo... nebo možná mělo? Díky moc, Liběno!:-)

1 0
možnosti
Foto

Možná, že je tenhle Advent jiný, než si zvyklá, ale věřím, že to tak prostě má být, pokud má život nabrat jiný směr. Měj se o Vánocích fajn, užívej si to dobré a nemysli na věci, kterých se obáváš. R^:-)V

2 0
možnosti
Foto

Hlavně ať se nepozabíjíme, to víš, svátky stresu a hereckých výkonů. :-)

1 0
možnosti
Foto

J88a45n 84P39r73a56ž67á30k

23. 12. 2018 21:53

R^Tak a od teďka už v klidu, Klári, slib mi to. Hezké Vánoce přeju a dodatečně vše nejlepší k narozkám:-)

1 0
možnosti
Foto

Jsem podezřele v klidu, tedy nejspíš někde vypluje nějaký prů...švih! A Ď!:-)

1 0
možnosti
Foto

R^pěkný svátky Klárko-nikdy není tak zle aby nemohlo být hůř...

ale taky mlže být lípR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Neděs mě!8-o Tobě taky pěkný svátky.

0 0
možnosti
Foto

Klári, hezké vánoce a ať se zadaří co se má. :-)

1 0
možnosti
Foto

Ď a vám všem taky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz