Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D Mimochodem, kolik Ti toho ještě zbývá vyzkoušet?

1 0
možnosti
Foto

R^ Je načase vyzkoušet další zdravá vínka. ;-D

1 0
možnosti
Foto

To si piš, že si dám. Až se kouknu na tu práci, co už mám tři dny v mailu a vůbec se mi do ní nechce.;-D

0 0
možnosti
Foto

víno a ještě k tomu žaludeční...nechápu:-)

1 0
možnosti

No, na zdraví! :)))

Po dvou skleničkách toho sladového "vína" to nemůže být opice :)))

1 0
možnosti
Foto

A to by ses divila.;-D

0 0
možnosti
Foto

Je toho dost, po čem zas tak moc netoužím.;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Takova pruprava do dalsiho profesniho zivota se vzdycky muze hodit:-)

1 0
možnosti
Foto

Hlavně když někdo ví, co vybrat.;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak teď už to víš.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Ještě toho mám dost nevyzkoušeného.;-)

1 0
možnosti
Foto

kdysi mi doktorka doporučila Maltoferrochin pamatuju že to bylo fakt silné-mamka, která byla dost hubena zas si zas občas dala to Condurango obě tyhle medicínky stály kdysi méně než normální víno.kdybys ochutnávala všechno co vydáváš tak to bys asi dlouho nevydžela;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Tak ono by to šlo vyselektovat na účinnou látku nebo možná i na skupinu, ale stejně toho je dost, co se mi ochutnávat nechce.;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS