Diskuse

Dvě procenta

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Klárko, analýza dokonalá. Mnoho lidí se v ní pozná. Řekni ale, v čem se dají některé pozice upravit nebo dokonce změnit? Cítím, že je to nanejvýš žádoucí. Nebo se pletu? VR^

1 0
možnosti
Foto

Návody co s tím jsou v té knize taky. Zájemci můžou nastudovat.;-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za přečtení a zastavení.:-)

0 0
možnosti
Foto

V některých věcech se možná poznávám. Do kategorie "divná" patřím bezesporu, jestli jsem "nadaná", to pochybuju. Spíš bych řekla, že jsem příliš komplikovaná, bohužel.:-/

R^Ty ses nějak rozjela s tím psaním! ;-) Já vůbec nic nestíhám a nějak mám v hlavě útlum - blbý zkoušky!

1 0
možnosti
Foto

Tak když je možné mít kvocient 130+ a být "normální", nejspíš to půjde i naopak.;-)

Jsem si říkala, že ses minule nestavila, ale jo, zkoušky, chápu.:-P

1 0
možnosti

Ještě, žes ten blog nenazvala 4 procenta;-D Ale jinak zajímavé čtení. Není co závidět, ale třeba se některým podaří (sebe) najít a aspoň v něčem budou šťastní.;-)

1 0
možnosti
Foto

Když mezi 2 a 5%, třeba to jsou právě ty 4.;-D;-)

Však to píšu už Honzovi P., hodila jsem to sem spíš kvůli druhým.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^tak to mě opravdu zaujalo-dík za skvělý blogR^

2 0
možnosti
Foto

NZ, no mě hlavně v prvním momentě dost vyděsilo, odkud přišel podnět k přečtení...;-)

0 0
možnosti
Foto

R^zajímavé téma, nejdříve jsem myslela, že je to moc dlouhé a nakonec jsem zjistila, že doufám, že bude pokračování. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Dlouhé to je, ani bych se nedivila, kdyby to spoustu lidí odradilo, ale nechtěla jsem to dělit.;-)

1 0
možnosti

Hódně zajímavý blog! To tedy smekám...

0 0
možnosti
Foto

Ale? Koho to tu vidím?

1 0
možnosti
Foto

R^Napřed jsem se lekl, jak je to dlouhé, pak jsem to přečetl jedním dechem. Psychologické (a i psychiatrické) věci mě zajímají. Dobrá článek, Klári, ač sám nenadaný, snažím se postřehnout jednu souvislost... Je?;-)

1 0
možnosti
Foto

No já jsem to teda nechtěla vůbec psát, aby si někdo nemyslel, že se tu vytahuju, protože to bych fakt nerada.;-)

Asi vím, kterou z těch mnoha souvislostí myslíš. Není to tak jako v knize (osobní postřehy jsem vynechala), no teď jsi mě teda dostal, co jsem opravdu já a co "oficiální verze"...?

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz