Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky za blog nikdy jsem, tam nebyla. Tak aspoň díky tobě. Snad je ti už dobře. R^V

1 0
možnosti
Foto

Už mám zas něco jinýho, ale to je v pohodě.;-D;-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za článek, ale hlavně za krásné fotografie, které nám připomínají místa z milované Babičky B. Němcové. Byli jsme tam s manželem, ale je to již dávno. V Babiččiněˇúdolí, u Viktorčina splavu, na ratibořickém zámku - i na Kuksu. Probíhala tam tehdy rekonstrukce. Nádherná místa, snad se tam ještě někdy podívám. R^V

1 0
možnosti
Foto

Do letoška jsem z těchto míst znala jen Kuks, a z něj jen to farm.muzeum. Ď za zastavení. :-)

0 0
možnosti
Foto

Nu, skvěle přetrpěná etapa. Jak vidno, některé výpravy mají nejen obtížné cíle, ale ještě svízelnější starty.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Hlavně pak zvládnout ten finální cíl. Nesvézt se rychlou. :-D ;-)

0 0
možnosti
Foto

Tak tam jsem ještě nebyla.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Celý tenhle kraj stojí za to.;-)

1 0
možnosti
Foto

R^To je hned, Klári. Ale zvládla jsi to skvěle, tak snad se Ti brzy udělalo zase dobře:-)

1 0
možnosti
Foto

S odstupem jsem byla kvůli té nedokončené etapě i naštvaná.8-o:-P

2 0
možnosti
Foto

Hlásím, že si napříště koupím velký batoh a pak se těš.;-D

1 0
možnosti
Foto

Budeš mě v něm nosit, až chytnu úpal?;-D

1 0
možnosti
Foto

Aspoň někdo to uzná.;-)

0 0
možnosti
Foto

Reportáž založená na podkladech sbíraných v polonepřítomnosti.;-D Ď!

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS