Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Smekám klobouk, vlastně klobouky, mám jich pět, to mi věř :-)...jak pravil Václav Klaus starší, nebyli jsme připraveni a nebyl připraven nikdo na světě.

2 0
možnosti
Foto

Nic podobného současné generace nezažily a předchozí hrozby svůj potenciál nenaplnily.

1 0
možnosti
Foto

Vydrž, smekám před váma všemaR^:-)

2 0
možnosti
Foto

R^Klari, tohle by si mel precist kazdy:-)

2 0
možnosti
Foto

Je tu jistá část populace, která stejně neuvěří.:-/;-)

1 0
možnosti
Foto

Zdravím ze 3. linie, tj. z bezpečí domova. Ano, i na mne se valí lavina, která sice můj život neohrožuje, ale k duševní rovnováze nepřidá - lavina nestíhání, bezradnosti co dřív, na co se vykašlat a co ignorovat.

Knížky v knihovně (které portřebuji do školy) jsem si stihla napůčovat, ale podobně jako ty - nemám vůli ani náladu je otevřít. Musíme to vydržet a nezbláznit se.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Můžeš psát reporty o tom, jak lidem doma hrabe.;-):-P

1 0
možnosti
Foto

J11a33n 18A13n41d10r91l56e

6. 4. 2020 17:25

Dík za info zevnitř R^

1 0
možnosti
Foto

Zvenku je to taky zajímavý.;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz