Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Kláro, díky. Mně se samozřejmě líbí kočky, ale i oblaka A tam v dáli nejspíš žijí...;-)

1 0
možnosti
Foto

V dáli toho žije... Snad lepší nevědět.;-)

0 0
možnosti
Foto

Tak té francouzské větě jsem rozuměla jen částečně - spíše ta mezinárodní slova. A jsem ráda, že vše (ty víš, co mám na mysli) je už dva (tři?) roky na svém místě, byť trochu rozpadlé a vetché. Užívej jarních dnů, co to dá.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

J57a49n 22A39n25d93r75l69e

26. 4. 2020 18:32

sice jsem měl o podobě hrabošů polních trochu jinou představu, inu pozůstatky normalizačního základního školství, ale jinak pěkný, Klárko R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Takovej ten myšoidní? Toho by tenhle hraboš vyhrabal a sežral.;-D;-):-P

1 0
možnosti
Foto

ten Kavalír vedle Julišáka je jako živej;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Nemyslíš vedle Melmena?;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Fotka pod textem "A tam v dáli nejspíš žijí..." je suprová. No a pak ta domácí zvířecí pohoda:-)

1 0
možnosti
Foto

Gaučáci a pelíškáci. A Ď!:-)

1 0
možnosti
Foto

Osamělost jsem pocítila poslední týden karantény, těším se mezi lidi a vím, že musím udělat letos ještě důležitou změnu v životě...R^, máte pěkného hraboše;-)

1 0
možnosti
Foto

Už to začínalo být dlouhý... Co je všude zavřeno a skoro nejezdím domů, abych tam toho zatáhla co nejmíň. Hraboš je mamky, už se na něj snad i těším, na škrabku.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz