Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Už ani ty zprávy moc nečtu. To filtrování unavuje, člověk otupuje.

1 0
možnosti
Foto

Je tam furt to samý.:-P

0 0
možnosti
Foto

Už trénuju! Dva dny mi nešel internet a zítra jdu poprvé do školy na konzultace s maturanty. No to jsem zvědavá.;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Nezapomeň si vzít dezinfekci a dostatečný počet roušek.;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

sem si koupil další skleník, abych v osamocení vydržel do nejdýl:-)

1 0
možnosti
Foto

Potravinová soběstačnost se bude hodit. :-)

0 0
možnosti
Foto

Strašení médií...i přes počáteční chybičky jsem nadšen CNNPRIMANEWS. Konečně normální zprávy. Na světě opravdu není jen virus a zadlužení našeho státu. Hlavně aby ČT už šla tím známým směrem, kde orientace podle pachu funguje na 100%. Kláro díky za "svěží vítr a nastavené zrcadlo"!

1 0
možnosti
Foto

Jsou i jiné katastrofy. A zvířátka. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Strašlivé strašení je vlastností všech médií, neb ony si tím zvyšují sledovanost a tudíž i příjmy. Takže selský rozum do hrsti a filtrovat, filtrovat, filtrovat. Nebo třeba i trochu flirtovat, aby byla změna.:-)

2 0
možnosti
Foto

Až umřou i ty bankomaty a banky, budu prý dostávat výplatu v hotovosti.;-D

1 0
možnosti

Dopadlo to výborně, jsem jen trochu v šoku,

chtělo by to náprstek, nějakého moku .....;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz