Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

.... řekla bych: "jaro jak má být." ;-)

1 0
možnosti
Foto

...jsem se tak snažila. Vybrat ty unikáty.;-)

1 0
možnosti
Foto

docela bych se zhoupnul:-)

1 0
možnosti
Foto

Na tý úzký? Smůla, už ji vyměnili.;-D

0 0
možnosti
Foto

dobrý fotografický oko máš, KlárkoR^

1 0
možnosti
Foto

Taky pořád poslouchám "šmarjá, ty si to fotíš?";-D

0 0
možnosti
Foto

...se povedl a šup do léta!;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Už nám začalo. I když patřičné horko zatím není.:-)

0 0
možnosti
VN

U mě zvítězila popelnice a na ní kytice .. R^

1 0
možnosti
Foto

Jednou tam byla i kytka v květníku, ale tu vyfocenou nemám.:-/

0 0
možnosti
Foto

Proč tam byla ta veliká krtina na začátku? ;-)

Sluneční brýle se mohou v těchto dnech hodit. Užívej si prvních letních dní v klidu - snad už bude líp.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

To je halda na stavbě.;-D Vyrostly tam originální domečky, ale je mi trochu blbé je fotit.;-)

No, absolutoria jsem přežila, bez roušky a i s podáváním rukou, ve školách se s tím asi moc nemažou.8-o

1 0
možnosti
Foto

R^To je dobrý, myslíš, že dneska mají i šneci svoje ulity na hypotéku?;-)

1 0
možnosti
Foto

Mně spíš přišlo, že ji tam někdo ztratil.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz