Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^

Tak tuhle trasu chodím také opačně.

Z Borku kolem Turyňské hájovny po modré značce nahoru. Pak na rozcestí značek jdu po žluté značce dolů Vlčí roklí do Prosečnice. Těsně pod roklí u rybníčku si ještě odskočím vlevo na Kanadu.

0 0
možnosti
Foto

Můžeš se někdy přidat.;-)

0 0
možnosti
JP

Jako dítě mě taková zákoutí hrozně lákala. Zarostlá mechem, lehce zpustlá, s šerosvitem, kouzlícím pohádkové tvary... díky za blog, Klárko.

2 0
možnosti
Foto

V devadesátkách byly ty kameny ještě bez mechu, což mi přijde docela divné...

0 0
možnosti
Foto

Před asi 10 lety jsem tam byla, úplně dechberoucí! Díky :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Já tam byla jako dítě asi 100x. NZ.:-)

1 0
možnosti
VN

Procházky lesem jsou zdravé, ale po takových šutrech...

to nebude to pravé ... ;-D R^

1 0
možnosti
Foto

Kolem už vyšlapali cestičku i pro paní Vlastičku. :-)

0 0
možnosti
Foto

Kus hezke prirodyR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Z Prosečnice, kam jede autobus i vlak, to není daleko. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Ale tam jsme nebyly nebo jsme šly snad okolo? :-)

1 0
možnosti
Foto

To je od Kameňáku opačným směrem.:-)

1 0
možnosti
Foto

Před lety bych možná také ty kameny přeskákala, teď bych je zbaběle obešla. Rokle pěkná, želvy také, ještě by to chtělo nějaké vlky.:-):-);-)

1 0
možnosti
Foto

Před lety taky byly bez mechu.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz