Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J79a10n 68A31n89d63r54l76e

17. 1. 2021 9:49

pěkné R^:-) ale poslední dobou to mám mnohem radši na fotkách, než v reálu ;-)

1 0
možnosti
Foto

Když jdu ráno v pantoflích zametat vstup koštětem (nic jiného nemáme, pokud si to nepřineseme z domova) poté, co to tam řidič od distribuce už ušlapal, taky si umím představit lepší zábavu.:-) Mimo město je to hezký, i když dojet tam je občas adrenalin.;-)

0 0
možnosti
JP

Loni v Praze padal mokrý sníh jen jednou-a hned roztál. Ale zůstal jsem Čechem, teď se mi zase zdá, že furt odklízím sníh. Jó, mně se počasí jen tak nezavděčí:-) Ale tvé fotky mě usvědčují, že to nádhera je.

1 0
možnosti
PK

Já preventivně na dvorku odmetám každý malý poprašek, bo pak už je to jen kluzavka a s košem dříví se mi jede jako po másle a pejsanův obdivný pohled mi akorát naštve, bo ten zadek mám již obouchaný ze všech stran, asi nezbývá než si koupit za 18 000 Kč pěší, boční airbagy, no musím začít šetřit... ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Náhodou není "depkoidní". Ta bílá barva a modré nebe uklidňují.;-):-)R^

1 0
možnosti
Foto

Modré nebe není depkoidní, ale ty temné mraky jo.;-):-P

1 0
možnosti
Foto

Takovy utok beru vsema deseti, nadheraR^

1 0
možnosti
Foto

Mně vždycky umrzaj ruce, zvlášť když v jedné mám pořád vodítko. Ale je fakt, že tady dole sníh dýl než pár hodin už nebyl několik let. :-P

0 0
možnosti
Foto

Ty fakt posloucháš Westlife?;-D

Jinak mi tam taky chybí nějaká kočka.;-O:-)

1 0
možnosti
Foto

Chtěla jsem tuhle písničku a nepovedlo se mi najít normálnější provedení, toho naděláš! :-D Just remember, in the winter, far beneath the bitter snow, lies the seed...

1 0
možnosti
Foto

R^Sice Ti tam chybí kocour, ale jinak dobrý. Dvojka a trojka se mi líbí nejvíc.

:-)

1 0
možnosti
Foto

Žádnýho jsme nepotkali. Mně se líbí ti sněhovou duchové. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz