Diskuse

Bomba

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

znám horší bomby :-)

1 0
možnosti
Foto

Že jo! Mísa zmrzliny je úplně v pohodě. :-)

0 0
možnosti
Foto

Já vím, ty nesplněné dětské sny a křivdičky...ale co, kdeže předloňská (nebo to už bude víc let?) paraplíčka jsou.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Udivilo mě, když jsem je po letech viděla v tom papírnictví. Asi deset v balíčku. To by nikdo nemusel předvádět ty Oscarové výkony.;-)

0 0
možnosti
Foto

Také jsem byla od zmrzliny odriznuta, prý škodí zdraví. To jsou ty dětské nesplnění touhy. 8-o:-)

1 0
možnosti
Foto

Náhodou tohle už byl pokrok, předtím byl limit jeden nanuk na den. Dobře si pamatuju, jak mi maminka někoho ze spolužáků koupila druhého a já jsem nevěděla, jestli ho můžu sníst. Kdyby to doma poznali, měla bych průšvih.:-P

0 0
možnosti
Foto

J70a48n 64A33n46d49r13l23e

22. 1. 2021 22:21

R^ pěkné,

i když, co Ty si můžeš pamatovat z devadesátek, dorostenko! :-P

1 0
možnosti
Foto

Docela dost, už se limitně blížím pamatování pravěku.;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Klári, obávám se, že dneska by Ti to paraplíčko doma okamžitě zabavil kočičák;-D

2 0
možnosti
Foto

A to by moc dlouho nepřežilo. :-D ;-) :-P

2 0
možnosti
Foto

Co si vzpomínám, taky mi byla zmrzlina dlouho zapovězena s tím, že údajně není zdravá. Pak jsem ještě v minulém tisíciletí s jednou slečnou potkal zmrzlinový stánek a poněvadž jsme se nemohli rozhodnout, nechali jsme si nandat dva velké kornouty a do každého z nich jeden kopeček od každé zmrzliny, co tam byla. Vůbec žádný zdravotní vliv to na mě nemělo (si myslím).

A jak si tak vzpomínám, v Ostravě býval zmrzlinář, který každému, kdo si u něj dal dva kopečky, nandal ještě jeden bonusový. O tom když tak až někdy jindy.

1 0
možnosti
Foto

V devadesátkách ještě nebylo běžně k dispozici několik desítek druhů, to byste asi nedali.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz