Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A kocoura studia do tlapek. :-)

1 0
možnosti
Foto

Když je zima, jsou doma rychle. Když nasněží, hodně rychle.;-D

0 0
možnosti
Foto

u nás už snáh dááááávno neni, jen na vrcholcích...že já blbec jsem tam na kole jel :-)

1 0
možnosti
Foto

Tady už není ani na vrcholcích.;-D

0 0
možnosti
Foto

Hezký focení posledního sněženíR^

1 0
možnosti
Foto

Tohle ještě nebylo to poslední, v jehož rámci mi zamrzla baterka v autě a jeli jsme do tmy.:-P Fotky taky budou. Někdy...

0 0
možnosti
Foto

Ztracený ráj. Kdy se tam zase "legálně" dostaneš?R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Legální je "péče o příbuzné", "úřad" nebo "lékař". Jestli tohle bude pokračovat, něco z toho vypluje jako nezbytné.;-)

1 0
možnosti
Foto

J23a93n89a 94M58a22j58o46v12á

14. 3. 2021 20:02

No jo, snížek...

1 0
možnosti
Foto

Po nějaké době byl i v Praze. I s kalamitou.;-D Zbytky jsem na zastíněných místech potkávala ještě minulý týden...

0 0
možnosti
Foto

Mohli jste si dát raut s těma koňma.;-D

2 0
možnosti
Foto

Nebo si vyhrabat zmrzlou trávu ze sněhu.;-D

2 0
možnosti
PK

Krása, ale snížek ještě neskončil:-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, ještě trochu v archivech mám.;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Až jednou budou naši vnukové vyprávět svým vnukům, cože to vlastně byl ten outdoor:-P

2 0
možnosti
Foto

Jestli nás brzy nepustí, dojdou mi zásoby a budu muset psát o tom, že už druhý víkend uklízím jak beruška.:-P

2 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz