Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Přes celoživotní zaměstnání ve vyloženě extrovertních povoláních jako novinář, choreograf nebo manažer jsem velký introvert, takže lockdowny snáším dobře-až na skutečně hloupá nařízení(ale to je jiná písnička). Moc mi psychicky také pomáhá (nejen za časů korony) pravidelné cvičení. Když mi zavřeli fitko (a to už je hodně dlouho), půl zimy jsem doma pohybově lehce hnil. Asi před měsícem jsem s dcerou vyrazil na procházku a neušel jsem ani pět set metrů, bolesti kyčlí mě doslova kroutily. Pochopil jsem, že takhle skončím do půl roku na vozíku (o výměně kyčelního kloubu aby si člověk nechal v dnešní době zdát) a začal jsem cvičit doma. Každý den. A prudce se zlepšila nejen kondice fyzická, ale i ta psychická, endorfiny se vyplavují do mozku jedna radost. Teď jsem přidal ještě kolo, navíc je tu jaro, pracuju na zahradě, prostě deprese mě nedostanou. A totéž doporučuju tobě, Klárko.

1 0
možnosti
Foto

Klídek, jen co se něco otevře, budu si v pohodě doma, protože od přírody nemám nijak velkou potřebu chodit mezi lidi. :-)

0 0
možnosti
LI

Kdyby tak někdo na tom našem širém světě věděl, jak s coronou zatočit, bylo by nám líp. Já osobně věřím, že očkování pomůže -:)

1 0
možnosti
Foto

Já se na očkování moc neupínám, mutace schopná uniknout úplně všemu je nejspíš otázkou času...

0 0
možnosti
Foto

Naprosto ti rozumím. Na tuhle chandru není lék, maximálně si můžeš opakovat růzá motivační hesla: Vyděržaj pijaněr, Všechno zlé je k něčemu dobré, Jednou bude líp, Je to fajn fajn fajn, je to zkrátka fajnový.... atd.

Není mi o moc líp, ale prostě věřím, že to nakonec dáme!!!VR^:-)

2 0
možnosti
Foto

Kdyby někdo řekl, jak dlouho máme vydržet, bylo by to tak nějak lehčí. Jenže oni vždycky uvedou dobu, která je nereálně krátká... Tak jen doufám, že neplatí ten porůznu prorokovaný rok 2025.:-)

3 0
možnosti
Foto

R^ Byť je to smutné, dobře jsi to vyjádřila. Podobné pocity má mnoho z nás. Je to čím dál náročnější hledat to, co nám dělá radost nebo dává nějakým způsobem smysl. Přeji hodně dobrých nápadů, jak si udělat hezké velikonoce. V

3 0
možnosti
Foto

Hlavně vypnout zprávy.:-)

1 0
možnosti
JL

Klid Praha nevymře, a když nastěhují se do ní muslimové a budou se za vás modlit.

1 0
možnosti
Foto

Jasně, že ne, na to jsme my prostí obyvatelé malí páni.

0 0
možnosti
MV

Postel, pes v nohách a dobrá knížka... to je můj recept na letošní velikonoce, Klaro. Ať se ti i přes mirnej pesimismus a nasrštvani svátky vydarej.

1 0
možnosti
Foto

Knížek tu mám dost.:-)

0 0
možnosti
SH

Klárko, ano. Je z toho cítit marnost, ale tu bohužel alespoň já cítím v této době úplně všude, proto za mne velmi výstižné.:-):-(R^

1 0
možnosti
Foto

Už je to dlouhý.:-/ Ď!

0 0
možnosti
Foto

I96v31o 72C58i42l81i31c91h

2. 4. 2021 10:51

Velice čtivě sepsáno, děkuji R^

2 0
možnosti
Foto

R^Hm, asi tak nejak to ted chodi vsude. Preji snesitelne Velikonoce a posilam aspon smajlika:-)

2 0
možnosti
Foto

Přesně, sedíme doma, abychom nebyli popotahováni, ne proto, že bychom se báli nákazy vlastní nebo druhých... Vám též snesitelné Velikonoce.:-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz