Diskuse

Bílé město

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

... hned bych si ještě nabrala plnou hrst chladivého sněhu :-)

0 0
možnosti
Foto

Tiché, chladné, ale krásné. Klárko, už foť jaro ;-):-)

Chceme slunce V

0 0
možnosti
Foto

Už se těším na tvoje jarní fotky, tyhle jsou hezký, ale studenýýýý:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Letos jsem poprvé po dlouhé době litovala, že nemám běžky. Pokud si nějaké pořídím, následujících pět let nebude sněžit. Mám to risknout?

Pěkné fotky.R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Já je nejspíš ještě někde mám. Jíláč? Chalupa? Tady se chodívalo do Chuchle na závodiště. Jak křeček v kolečku.;-D

0 0
možnosti
Foto

Klasický apríl. Jednou léto, podruhé hluboká zima. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Čekám, kdy dorazí ti, co nastydli. Letos se už nebojí, že je budeme podezírat z koronaviru.;-D

0 0
možnosti

Tolik sněhu jste měli letos?R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Taky byla kalamita jak na Sibiři.;-)

0 0
možnosti
Foto

I44v17o 38C39i44l66i85c82h

6. 4. 2021 19:38

Krásné fotky R^

1 0
možnosti
Foto

ale že sis to užila...aspoň s foťákem:-)

1 0
možnosti
Foto

A připadala jsem si už tehdy děsně ignorantsky, že se tam špacíruju bez náhubku.;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Pekne. Dnes rano se nam to bile zapakovalo, pocasi si z nas dela april;-D

2 0
možnosti
Foto

Já jsem koukala už včera, začalo sněžit. Jako hlásili to, ale v Praze bych tomu nevěřila.;-D

1 0
možnosti
Foto

Hezké, díky.:-)

Zažil jsem díky počasí mnohé veselé i smutné chvilky, jedna z těch "podařených" byla, když jsem před léty parkoval v ulici a mnohý napadený vlhký sníh byl radlicí odhrabáván do stran. Když jsem ráno přišel k autu, tak byl sníh navršen asi do poloviny dveří auta, jenže v noci značně klesla teplota, takže jsem se mohl jít tak akorát klouzat.:-)

1 0
možnosti
Foto

Už jen nahrnutí sněhu na auta je za trest, zamrznutí do něj je extratřída. To bledne i jedna dávná zima, kdy sousedům zamrzlo auto do louže.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz