Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Klárko i jaro mám nejradsi ze všech ročních období R^

1 0
možnosti
Foto

jojo, jaro je úplně nejvíc nejhezčí roční období:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaro se nefláká, ale já už tak nějak postupně obrůstám mechem.:-/

R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Venku je příroda tak tři týdny pozadu proti jiným rokům. Nebo už jsme si zvykli na ten rychlý průběh?;-)

0 0
možnosti
JP

Jaro vylézá z děr jak hadi a štíři, Klárko. Sice lehce znepokojený sleduji, jak aprílové počasí plynule přešlo v májové deštíčky, nezodpovědně útočí na ekology vyvěštěné drtivé sucho a Dagmar Honsová věští mrazy pod nulou, ale to jaro už se okecat nedá. Až rozkvetou roušky a respirátory, bude jasno všem.

1 0
možnosti
Foto

Mně dneska přijde, že ten apríl vesele pokračuje... Hady a štíry jsem zatím neviděla, hmyzáci už ovšem vylezli a pes začal nosit domů klíšťáky. Stran náhubků nám kvetou zatím jen vyrážky pod nimi.:-P

0 0
možnosti
VV

U nas ho meli urcite i krtci. Normalne mame louku pred domem samou krtinu, a letos nic. Mozna je ta velka voda v breznu odstehovala do Vidne.;-D

1 0
možnosti
Foto

Tady bývá tak rozryto od prasat, že by se krtiny ztratily.;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Uz si zdejsi blog bez tehle Tve klasiky ani neumim predstavit:-)

1 0
možnosti
Foto

Za chvíli to tam nepoznáš, už pár měsíců probíhá velké kácení. Nějakej brouk či co. :-P

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz