Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásně vykvetly :-)R^. To je vždy radost, už od okamžiku, kdy rostlinka nasadí na květ V

0 0
možnosti
Foto

seš květoodborník:-)

1 0
možnosti
Foto

Já ne, já jsem jen fotila.;-D

0 0
možnosti

I93v15a70n33a 88L82a62n96c73e

25. 6. 2021 13:13

To koukám, vnučka mi dala dvě kytičky, tak se snažím, abych je neumořila. To bych ji ranila.

1 0
možnosti
Foto

U mě to dopadá stejně. Ale většina lidí to už ví.:-)

0 0
možnosti

Nadhera a "pastva" pro oci:-)

2 0
možnosti
Foto

Tyhle jsou jen pro ty oči.;-)

0 0
možnosti
Foto

Ta rezavá je nejhezčí.;-D

1 0
možnosti

Nádhera :-)

Ve chvíli, kdy jsem začala dávat fialky manželovi na noční stolek, mi došlo, že už bych se měla krotit :-)

1 0
možnosti
Foto

Tou chodbou, kam byly kytky vystěhovány před kočkama, už se skoro nedá projít. :-D

1 0
možnosti
Foto

Pěkně ti vykvetly.R^ Já žádný kytky nepěstuju, mně chcíply i kaktusy.:-P

1 0
možnosti
Foto

Však píšu dole, co jediné má šanci.;-D

0 0
možnosti

Paráda, mně vůbec nekvetou a dělala jsem jim pomyšlení...

1 0
možnosti
Foto

Mně taky kvete jen petrklíč, a ještě polochcíple.;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Klari, to jsou hezky fotky, jen mi vysvetli, proc kytky taky potrebujou veterinu;-D

1 0
možnosti
Foto

Kytky ne, já potřebuju veterinu.;-D Vyškolit, které jsou jedovaté. Stejně je furt dostávám.:-P

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz