Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na Písek mám samý hezký vzpomínkyR^

0 0
možnosti
VN

Díky za náhled do Písku ....R^ ;-)

1 0
možnosti
Foto

Skoro přesně takový jsme dělali jako malý na pískovišti. ;-D Na hádanku by to chtělo nápovědu. Něco jako přihořívá, přihořívá, samá voda. R^

1 0
možnosti
Foto

Na pět písmen v tomhle městě mi to přijde jasný.;-D A na tom pískovišti taky vydržely půl roku?;-)

1 0
možnosti
Foto

Dlouho jsi mě nenapínala.;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Ještě bys praskla a co my tady potom???;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Vzpomínám , jak jsme je vloni viděli s celou naší loupeživou bandou;-D

2 0
možnosti
Foto

To jsme ale ještě nebyli loupeživá banda.;-D

2 0
možnosti
Foto

R^ Konečně vím, jaké sochy jsou vytvořeny letos. Krásné. DÍKY. :-)

1 0
možnosti
Foto

Asi tak. Než se tam člověk dostane...:-P;-)

0 0
možnosti
Foto

Zastavili jsme se tam v červnu cestou z Vimperka. Moc pěkné.

1 0
možnosti
Foto

V červnu jste je měli ještě čerstvý.:-)

1 0
možnosti
Foto

Je mi to povědomé, tedy až na ty nové sochy.

R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Ty jsou jiné každý rok.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz