Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Takže ve ztrácení značek máš, jak vidím, bohatou praxi. No, taky znám jednu takovou (nebudu jmenovat), co pořád někde bloudí.;-);-DR^

1 0
možnosti
Foto

Všechny cesty někam vedou, některé dokonce až TAM.;-D

1 0
možnosti
Foto

Kdesi couráš a pak zjistíš, že to zbourali:-)

1 0
možnosti
Foto

Co zbourali, ale do stromů to zarostlo.:-P

0 0
možnosti
Foto

R^Tak úplně Ti nevěřím, že jsi to nezbourala, ale pokud ano, klidně se přiznej a my Ti to pomůžeme zase postavit.;-D

2 0
možnosti

J19a18n 48M46a96r31e51k

4. 9. 2021 20:07

Honzo, nezbourala ten Kostelec. Já jsem tam byl v roce 1947 a to už byl zbouranej....

3 0
možnosti
Foto

Kláro, já Vám to alibi můžu potvrdit. V roce 1467 jsem tam byl pečenej, vařenej a Vás, s palicí v ruce, bych si všimnul. R^

2 0
možnosti
Foto

A co tajný sraz? Ten taky potvrdíš?;-D

2 0
možnosti
Foto

I domů jsem trefila.;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Pěkné courání. Pro mě i vzpomínky o dost více než půlstoletí staré. Ale stále velice pěkné, ač je vše dávno jinak. Krhanice, chatová osada ,,Čisté potoky" i se studánkou, splav v Týnci, a samozřejmě i Zbořený Kostelec:-)

3 0
možnosti
Foto

R^Taky jsem si ho nějak pamatovala viditelnější a cestičky schůdnější... Ď!:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz