Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Koukám, že už se smí i k papouškům.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Co mám info poslední dobou, už se smí skoro všude. To abychom rychle vyrazili, než zase začnou zavírat.:-P:-)

0 0
možnosti
Foto

Klárko díky. Mooooc pěkné!

1 0
možnosti
Foto

Stejně je to pěkná ukázka;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Ta zvířata se v ZOO v podstatě nudí, pořád je někdo šmíruje, už zase nějací návštěvníci. Ach jo.:-/

R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Lezou jim do míst, co si za lockdownu obsadili.;-D

1 0
možnosti
Foto

Vyvalovani, no vsak vim, proc jsem koco... Santas, nedrkej mi hlavou do ruky, kdyz pisu!;-DR^

1 0
možnosti
Foto

V pavilonu šelem a plazů je úspěch vidět něco jiného, než ještěry.;-D

1 0
možnosti
Foto

Kláro, veškerá fauna na Vás obrazně řečeno hází bobek. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Tam jsou tím pověstní.:-P;-D

1 0
možnosti
Foto

Díky, že nasloucháš svým čtenářům.;-DR^

A ten fenek mi tlustej nepřijde.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ten druhej je tlustší, třeba budou malý...;-D;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz