Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

M46i71l74a75n 54V64í62t

24. 9. 2021 1:56

Neobyčejné fotky obyčejných věcí. Chtěl bych to taky zkusit...

0 0
možnosti
Foto

Koukám, že máš ještě jaro. Kéž by. :-/

Pěkný fotky.R^:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Spíš jsem objevila dávno rozdělanej článek, tak jsem ho dorazila teď.:-P Ale už mi tam snad nic dalšího nevisí.:-)

0 0
možnosti

R^Tak to se mi líbí! Moje parketa: z jiného úhlu...:-) Pracoval jsem asi 50m od FF...Že by lokalita ovlivňovala úhel pohledu?;-)

1 0
možnosti
Foto

Jestli lokalita, to nevím, ale studium určitě.:-)

1 0
možnosti
Foto

Nevšední pohled na všední věci. Díky!

3 0
možnosti
Foto

Stačí koukat pod nohy.:-) NZ!

0 0
možnosti
Foto

R^Tlapky na míčku jsou roztomilý:-)

1 0
možnosti
Foto

To se normálně prodává ve zveráči.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz