Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

M35i46l44a91n 17V40í67t

2. 10. 2021 17:27

Smutný příběh :-(

1 0
možnosti
Foto

Klobouk dolů za to, žes to dala! Já bych jí tou leštěnkou už musela dávno něco vyleštit;-D

1 0
možnosti
Foto

Já jsem měla kolikrát chuť ji tou oblíbenou lahví rovnou přetáhnout.;-);-D

0 0
možnosti
Foto

Kdo nezažil, neuvěří. :-D

0 0
možnosti

Jako příběh úsměvné, při práci asi pěknej vopruz, co? Tvé tělo je Tvé tělo, jen by bylo škoda hubnout díky úklidu navíc, aspoň nahradit ztracená kila z úklidu nějakým finančním příspěvkem:-)

1 0
možnosti
Foto

Beru to tak, že radši po náměstí uklidím, než abych pracovala v bordelu. :-)

1 0
možnosti
Foto

Konečně jsem se dočkala.;-DR^

Velmi pobavilo:-)

1 0
možnosti
Foto

Už se taky bavíme, stačí říct leštěnka nebo bejvák.;-D

1 0
možnosti
Foto

Takových mamlasů je hodně. Kolik jí bylo let?

Nepřibírej!

1 0
možnosti
Foto

Už jsem jich potkala dost.:-/ Téhle bylo něco málo přes padesát.

0 0
možnosti
Foto

;-DNo teda...To je síla! Trochu mi to připomnělo situaci, kdy jsem požádala asistentku pedagoga, aby šla k integrovanému dítěti. "A proč jááááá?" zazpívala udiveně.

3 0
možnosti
Foto

Kdyby mi to někdo vyprávěl, neuvěřím.;-)

1 0
možnosti

I87v83a33n20a 77L98a78n84c25e

29. 9. 2021 22:31

Uklizecky se spatne shaneji a jsou k nezaplaceni. R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

To teda. Mnohým stačí vidět, že by opravdu musely makat, a už o nich neuslyšíte.:-/

0 0
možnosti
Foto

Paní zřejmě ráda pracovala s alkoholem, neupíjela náhodou tu leštěnku? ;-D

My máme pro změnu na patře výrobkyni podlahových kluzišť, utírat monitory počítačů běžným hadrem jsme jí pro jistotu zakázali.

R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Ten alkohol ovšem bývá denaturovaný, isopropylalkohol nebo i methanol, leštěnku bych nepila.;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz