Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

přeju bezva zbytek Vánoc:-)

1 0
možnosti
Foto

Pro mě to jsou třetí Vánoce ve Vokovicích, z toho druhé i s maltézačkou. Tobě všechno dobré a neztrácej důvod k úsměvu. :-)

1 0
možnosti
Foto

A co říká maltézačka na stromeček?:-)

0 0
možnosti
Foto

Príma svátky, pohodičku a zdraví;-)R^

1 0
možnosti
KS

Tak snad Ježíšek neřekne svou oblíbenou větu a nadělí Vám jen to nejlepší. Krásné Vánoce!

1 0
možnosti
Foto

Já jsem byla hodná.:-) I když si to někteří nemyslí.;-D

0 0
možnosti
Foto

J43a20n 12P32r28a63ž41á59k

23. 12. 2021 22:03

R^O co si napsal Julisak? Klari, preju hlavne zdravi a klid:-)

1 0
možnosti
Foto

Jak ty plyšáky znám, o zrušení doby, kdy lidi blbnou, jsou vystresovaní, dotáhnou domů stromek, a nakonec se oblečou na ven a nikam nejdou.;-D

1 0
možnosti
Foto

Krásné Vánoce, Kláro.R^:-):-)

1 0
možnosti
IB

Klárko, krásné vánoční svátky celé rodince i kočičím členůmV

1 0
možnosti
Foto

Ti se mají nejlíp.;-)

0 0
možnosti
RE

Už to mám (prý) za sebou:)R^

1 0
možnosti
Foto

A klid na půl roku.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz