Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Také jsem se v životě párkrát stěhovala, slovy: devětkrát, krabice se plní a věcí neubývá,tak to také znám. R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Tak ať se ti dobře bydlí.:-):-)R^

1 0
možnosti

Jako člověk, který se před dvěma lety 4x stěhoval v průběhu jednoho roku, cítím hluboké pochopení, Klárko. Přísloví, že je lepší vyhořet než se stěhovat, je pravdivé. Ovšem- mimo jiné si člověk uvědomí, jakými krámy se obklopil a táhne je ve vaku na zádech celá léta, aniž by mu nějak prospěly či byly platné. V garáži mi po posledním kulovém blesku zůstala obří police narvaná krabicemi až po strop, v nichž je zřejmě něco, co jsem považoval za nutné přestěhovat. Ale- nic z toho už mi dva roky nechybí. Sakra, co v nich vlastně je???

2 0
možnosti
Foto

Nejhorší kategorie jsou věci, které jsem chtěla poslat dál. Ale nedošlo k tomu a zůstaly vzadu ve skříních... Tak se to snažím rozdat teď, ať je toho míň na příště. Na to, kolik už jsem toho dál poslala, nic moc neubylo.:-P

0 0
možnosti
Foto

taky bych se za kolaudačku přimluvil:-)

2 0
možnosti
Foto

To abychom ji udělali na etapy.;-D

0 0
možnosti
Foto

Blahopřání Klárko!

1 0
možnosti

Klárko, přeji, ať se vám v novém pelíšku daříR^.

1 0
možnosti
Foto

Jak píšu Honzovi, mně už je toho dost šumák, ale pan kocour je nějak nespokojenej.:-P

1 0
možnosti
Foto

R^Co Tě nezabije, to Tě posílí. Hlavně, že jste to s kočičákem dali a doufám, že to tam máš lepší než v tom původním:-)

3 0
možnosti
Foto

Hlavně, že je kde přespat, uvařit, vykoupat se... A z čeho to zaplatit.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz