Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kde se vzala v Prokopáku cedule Kubova Huť? 😃

Pěkný fotky.👍🙂🙂

1 0
možnosti
Foto

Taky mě překvapilo, kam jsem za půl dne zvládla dojít.;-D

1 0
možnosti
Foto

Tohle už znáš, je nejvyšší čas poznat Jizerky;-D

1 0
možnosti
Foto

V módu, kdy je fakt poznám?;-D

1 0
možnosti

Pěkné a inspirující fotografieR^

1 0
možnosti
Foto

Můžeš si někdy udělat výlet.;-)

1 0
možnosti

J17a60n 34M56a36r91e42k

15. 1. 2023 1:09

Ano, to je to legendární 'Černé údolí' z Rychlých šípů.

1 0
možnosti
Foto

Legenda v mnoha směrech.:-)

0 0
možnosti
Foto

V tomto údolí som síce nebola, ale vždy sa dá aj v okolí niečo objaviť a poprechádzať saR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Co se dá dojít pěšky, jsem už myslím objevila.:-)

0 0
možnosti
Foto

Dlouhodobě uzavřena samozřejmě neznamená, že neprůchodná:-)

1 0
možnosti
Foto

Poreferuju později.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Bezva vylet s dulezitym doplnenim tekutin na zaver😺

1 0
možnosti
Foto

Jsem to načala ještě před focením.;-D:-P

1 0
možnosti
Foto

Na podzim jsme to šli opačným směrem - od řeporyjského kostelíka jsme vycházeli. R^

1 0
možnosti
Foto

Dá se to stihnout tam i zpátky, když nestartuješ moc daleko.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz