Diskuse

V Praze je...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Klárko, fajn blog. Pobavil potěšil. R^

1 0
možnosti
Foto

Myslela jsem, že si toho nikdo nevšimnul.;-D;-)

1 0
možnosti

Vtipné, zasmál jsem se a to já umím ocenit. Bdělé fotografce neunikneni myš jako husa psovi bez vodítka. Jen to sem sázej dál, KlárkoR^

2 0
možnosti
Foto

Měla jsem tuhle myšlenku už dlouho, a na toho Apríla dozrála akorát.:-)

1 0
možnosti
Foto

Na dojití od baráku.;-D

0 0
možnosti
Foto

seš vtipně všímavá:-)

2 0
možnosti
Foto

A pak mi třeba unikne to podstatné.:-)

1 0
možnosti
Foto

Myslela som na tú pieseň...v praze je blaze, od Tomáše Hajíčeka.;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Tak ono je... Ovšem i draze. I ta džungle.;-D

1 0
možnosti
Foto

Na, co člověk nenatrefí;-DR^

1 0
možnosti
Foto

A ani nemusí daleko.;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS