Diskuse

Já tam chci!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ ahoj. Pěkné šutry. A nejen ony.

1 0
možnosti
Foto

Hledala jsem jiné šutry, ale tyhle taky nejsou špatné.;-)

1 0
možnosti
MV
Foto

Mikešova veterina dost dobrý:-)

1 0
možnosti
Foto

Ta mě tak zaujala, že jsem tam musela zastavit.;-D

0 0
možnosti
Foto

R^tak už sis to obhlédla-tam jsem ještě nebyla tak dík za zprostředkování výletu:-)

1 0
možnosti
Foto

To byl jen předběžný průzkum, když už jsem byla poblíž.;-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Jestli je to Ondřejov, tak se to tam hodně změnilo, budu tam muset vyrazit.;-)

1 0
možnosti
Foto

Mohli bychom vyrazit někdy hromadně, až budou prohlídky s průvodcem.;-)

0 0
možnosti
Foto

Bude z tebe "akademička"?;-)

R^

1 0
možnosti
Foto

R^Tipuju hvězdárnu Ondřejov, pak kousek na sever k Jevanům, možná voděradské bučiny no a Hrusice už jsou jasné:-)

3 0
možnosti
Foto

Jj, Zvánovické údolí a periferie Hrusic.;-)

1 0
možnosti
Foto

Někdy se tam musím vypravit, až budou mít otevřeno.;-)

0 0
možnosti
Foto

Klárko, no kde ty se všude nalézáš? Že ty jsi nějaká akademička:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Tam by mě spousta lidí viděla ráda, Pavle... Ale něco takového už opravdu nehrozí.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz