Diskuse

Tady je kočka!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ach ti neposedové... :-) (PS: je slaďoučký!)

1 0
možnosti
Foto

Nejsladší je, když spí.;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Jako spravny kocicak si dela, co chce:-)

2 0
možnosti
Foto

To máš pravdu, kocoure!;-D

2 0
možnosti

D20a85v29i89d 77V35l90k

25. 5. 2019 17:50

Já si chvíli myslel , že je to o novém příteli a ne o kocourovi.

1 0
možnosti
Foto

A vono zase nic, viď.;-D

0 0
možnosti
Foto

Párkrát už jsem přemýšlela, že si pořídím kočku. Mám ale doma pár únikových cest, které bych musela odstranit ;-D

1 0
možnosti
Foto

Kočky jsou vynalézavé.;-D A když nevynalezou vlastní únikovou cestu, proletí dveřmi ještě před vámi jako kulový blesk.

1 0
možnosti
Foto

Všude dobře, doma v pelechu nejlépe. A občas je dobré dvounožce trochu poškádlit.;-);-DR^

1 0
možnosti

Také jsem takhle naháněli kočky, sice ne v paneláku, ale i cihlová bytovka o čtyřech partajích k podobným eskapádám úplně stačí. Loni jsme se přesunuli do baráčku se zahradou a kočky tam mají pré, dole v sklepě celoroční vlez (otvor kudy se protáhne opravdu jenom kočka), dále dřevěná patrová kůlna na zahradě, a samozřejmě ta nekonečná volnost přírody. Jedné z koček do měsíce zmizela rok léčená plíseň (po přechozím zranění, zanícená rána), druhá výrazně zhubla a celkově kočky méně "otravují". Jenom z těch původních šesti jich už máme devět a pár přespolních se k ním chodí přikrmovat, když zjistily, že ve sklepě jsou pořád plné misky žrádla;-)

4 0
možnosti
Foto

Aby se jich nechtělo najíst nebo nastěhovat ještě víc.:-)

0 0
možnosti
Foto

Já Ti dám dvounohého vetřelce;-D

1 0
možnosti
Foto

Měl jiný názor, no.;-D

1 0
možnosti
Foto

J61a97n78a 89M41a54j96o41v36á

25. 5. 2019 14:17

No, koukám...musel se z toho pořádně vyspat. Nemá to lehké

2 0
možnosti
Foto

Já to s ním taky nemám lehký.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz