Diskuse

Kvetly máky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Máky miluju R^

Na cestě Praha - Vary právě míjím kvetoucí pole bílých květů pravého máky prorostlé těmi vlčími.

Trpím jak pes, že nejsem sto zastavit a vyfotit to ;-D

1 0
možnosti
Foto

Loni jsem kolem takového pole jezdila. Zastavit bych bývala i zvládla, jen kdyby bylo kde.;-D

0 0
možnosti
Foto

Máky jsou bezva.R^ U nás je i pole bílejch, tedy mezi samou řepkou.

1 0
možnosti
Foto

Loni byly cestou z Dolních Břežan do Libře. Nafotit jsem je nezvládla... Letos tam je hádej co?

0 0
možnosti
Foto

Vlčí máky jsou nádherný!R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

ses mohla taky poohlídnout i po jiných barevných odrůdách...ale dobrý:-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, ty jsou k vidění jen vzácně...:-P;-)

0 0
možnosti
Foto

Nádhera, červená nádhera!!! Máky a léto, to patří k sobě, krásně jsi to nafotilaR^!

1 0
možnosti
Foto

Letos jich je, až se nestačím divit. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Taky je zde pořád obdivuju, nádhera;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Pomíjivá nádhera. Včera jsem koukala, jak na stavbě už většinou odkvetly.;-)

0 0
možnosti
Foto

Musela jsem se tam vrátit, když jsem prve neuváženě šla bez foťáku (i mobilu).;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz