Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Paráda, mám ráda takové blogy. Díky. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Neuděláme příští rok sraz v tomto duchu?;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, potěšila jsi mě textem i fotem!:-) A jako vždy - už se těším na pokračování!!!

2 0
možnosti
Foto

Už se blíží napínavá část.:-P

1 0
možnosti
Foto

R^Super, tohle se Ti moc povedlo:-)

3 0
možnosti
Foto

Ještě bude pokračování, místy i napínavý.;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

R^No já jsem zvědavá,až budeš psát o Jeseníkách ;-D

1 0
možnosti
Foto

Můžeš to načít.;-D Fotky klidně dodám, zrovna je přebírám.

1 0
možnosti
Foto

Pěkný výšlap! Těším se na pokračování. Nemyslím, že jsi jediný "exot", který fotí ulice mimo hlavní atrakce, podivné houbičky a směrovky - nápodobně ;-);-DR^

2 0
možnosti
Foto

Můžeš příště s náma. Možná budu i balit batůžky se svačinkou a pitím, ale to si ještě rozmyslím.;-D:-P;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz