Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J37a74n12a 90M37a52j42o19v57á

16. 9. 2019 11:24

Ach, ty jsi výletnice. Kuks je kouzelný, taky jsme tam letos byli.

1 0
možnosti
Foto

Tam by se dalo být celý den. Takhle mi přišlo, že to byla rychlovka s těmi 20km ještě před sebou. ;-)

0 0
možnosti

I dnešní díl mi moc sedl, Klárko (já to fakt pozorně čtu!), ten kraj, kudys putovala, miluju. Kuks obzvlášť, to je moje poutní místo, umístil jsem tam i část svého románu. Ty našlapané kilometry jen tiše obdivuju. Bolí mě nohy jen ze čtení. Těším se na další putovnu.

3 0
možnosti
Foto

Loni jsem si mákla víc. Ale v jiných místech, to uznávám.:-)

0 0
možnosti
Foto

Nepřeháněj. Letos to bylo slabý.:-P

0 0
možnosti
Foto

To camino do Santiaga je výzva, Klárko......R^

2 0
možnosti
Foto

R^To už je spíš pokušení...:-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, mě to hrozně moc baví. Tak se zase těším na další díl!R^

1 0
možnosti
Foto

Tak zrovna tady jsem se už moc nebavila...;-(;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Netusil jsem, ze si beres praci i na dovolenou;-D

2 0
možnosti
Foto

Když si tu práci blbě vybereš, nemáš úplně volno nikdy. :-D :-P ;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz