Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Jsem ráda, že jsi do té tůry zařadila i mé rodné městečko;-):-P

2 0
možnosti
Foto

Takovou akci jsem přeci nemohla vynechat.;-)

2 0
možnosti
JP

Zase nádhera, Klárko. A já pořád, kdo mi to dupe po mých rodných Jeseníkách. My jsme se tam letos vypravili (jako každý rok), ale dokonce v pěti. Obsadili jsme na rozdíl od minulých let místo penzionu jednu nádhernou chaloupku na týden, tohle ubytování můžu jen doporučit. Skvělé, první ubytování v mém životě, které vypadalo líp ve skutečnosti než na fotkách. Naše otčina je prostě nádherné místo k žití, a Jeseníky? Srdcovka. Jen lituju, že už šlapu vzdálenosti jen v metrech, hned bych se připojil. Leda kdybyste volily pevné cesty, kam bych projel nějakou šikovnou elektrokoloběžkou. To bych vás naprosto nezištně v chůzi i povzbuzoval:-)

2 0
možnosti
Foto

A to jsme to ani moc nepodupaly na těch megavýšlapech.;-D Zvolit trasy tak, aby 1. to všichni adepti chůze ušli, a 2. se daly i projet, to by byl pořádný ořech.:-)

1 0
možnosti
Foto

Opět krásný fotky a radost z nachozených kilometrů - tedy, vámi nachozených ;-D!

2 0
možnosti
Foto

Příští léto už budeš zdravá a budeš se moct přidat.;-)

1 0
možnosti
Foto

Jó Jeseníky! Zdá se, že jste si to užily. R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Až nadoraz, Pavli ;-D příště můžeš s námi, když zvládneš 20 km pěšky. Protože příští výpravu organizuje Klára a tak nečekám túry pod 20km;-D

2 0
možnosti
Foto

R^Klari, je to dobry, Sarka je nazivu a snad na Tebe za ty kilometry ani moc neprskala Nebo jo?;-D;-)

2 0
možnosti
Foto

Tak nějak jsme prskaly občas obě;-D

2 0
možnosti
Foto

;-Daž na ty občasný narážky na slabší článek výpravy, dobrý! ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Ty snad víš, kdo to byl?;-D Jsem se tak snažila...;-D;-(

1 0
možnosti
Foto

tyjo, příště se taky vodvážuR^;-D

2 0
možnosti
Foto

Příště dělám program já.;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Dámská jízda na horách.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz