Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

dva mraky

6. 10. 2012 22:25
Mila zlata blogerko

Pominu lis skutecnost ze jste zde si vybrala server s anonymnimi diskusemi pricemz existuji servery bez nich mate hloupost hned v titulku. Kritika je umeni posouzeni nikoli bezduche nadavani. Proto je kvalitni anonymni kritika v podstate takova charita. Negativni vyznam dali slovicku kritika zakomplexovani hlupaci kteri se tvarili jako kritici ale chteli si jen plivnout a zakomplexovani hlupaci mezi autory kteri neustali pravdu

10 0
možnosti
KT

Jamie04

7. 10. 2012 9:54
Re: Mila zlata blogerko

Milý(á?) "dva mraky včera": Titulek vyjadřuje, jakým směrem se iDnes ubírá, nikoli můj názor. Pokud je příspěvek k tématu, je mi úplně jedno, jak je podepsaný. Posun v chápání slova kritika je obecný, netýká se jen blogů iDnes. Jak toto slovíčko pochopíte, je jen na vás.[]

0 0
možnosti
PH

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

6. 10. 2012 22:03
No, nevím,nevím

jednak - mě přijde zbytečné i to, aby blogeři museli povinně vystupovat pod jménem a fotkou. Nakonec - důležitý je text, styl, sdělené, myšlenka, ne jméno. Kdyby tam povolili anonymitu, tak by se to srovnalo taky, ale tím správným směrem :-). Navíc i tak byla, jistě je a jistě bude mezi blogery řada fake identit a redakce to neřeší, není to ani schopná odhalit.

Ad PRO: tak se podívejte pod oficiání lidovky (ne blogy!). Tam se jménem registruje povinně, je tam pár lidí a nediskutují k článku, ale věčně si jen nadávají. To je nejen žumpa, ale ještě sterilní a ideově zcela vyprázdněná. A že je tam jejich jméno nikomu ani v nejmenším nevadí. Navíc na rozhovoru na Lupě člověk z iDnes sám přiznává, že je možno zadat falešné jméno, redakce to nijak plošně kontrolovat nebude a vlastně ji to ani nevadí. Takže sami oficiální důvody celou změny zpochybňují.

Osobně jsem vypozoroval pravdivost "jaký bloger, takový diskutéři". Znám řadu, kteří tento problém fakt nemají.

4 0
možnosti

jarinka

6. 10. 2012 22:32
Re: No, nevím,nevím

No nevím, Vy byste dokázal psát blog a přitom u něho mít fotku někoho jiného a vymyšlené jméno? Já tedy ne. Já jsem já a ke mně patří tohle jméno a tahle podobizna. Nejde o to, že čtenáři faleš nepoznají, jde o mě samotnou. Nemohla bych psát s falešnými údaji, to raději nic.

0 0
možnosti
AF

Toli

6. 10. 2012 21:57
Slávistický bývalý homelessák

R^

0 0
možnosti
DK

Fonon

6. 10. 2012 21:35
anebo taky:

máš-li dlouhý vlas, nechoď mezi nás:-/

1 0
možnosti
VN

chcidotohokecat

6. 10. 2012 21:26
Já bych onen šum zbytečných stovek neadekvátních příspěvků

řešil jednoduše. Tedy jednoduše z hlediska PC neznalého neprogramátora. Samozřejmě, že více než cca 300-500 diskuzních příspěvků pod atraktivním co do diskuze článkem je prakticky z hlediska čtenáře nezvladatelným.

Nepomůže ani možnost zobrazit si pouze DOPORUĆENÉ. I v jejich vláknech lze nalézt zajímavé názory.  Pokud by ovšem nebyly zaneřáděny vzájemnými invektivami přihlášených diskutérů, naprosto mimo téma.

Dokážu si představit programové opatření ajťáků iDnes, kteří by (např. pomocí cookies) umožnili jednotlivým zaregistrovaným uživatelům v rámci diskuze separátně si sami odškrtnout nicky přispěvatelů, jejichž názory prostě nechtějí vidět.

Je to jen a jen jejich rozhodnutí, koho chtějí vidět a jedná se tedy pouze (na rozdíl od globálních nedemokratických úprav administrace iDnesu) o tolik diskutované úpravy.

0 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

6. 10. 2012 21:14
chesš li kritizovat, podepiš se

abychom ti mohli dát přes hubu

13 0
možnosti
DK

Fonon

6. 10. 2012 21:35
Re: chesš li kritizovat, podepiš se

přejdeš taky na novou diskusi?

0 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

6. 10. 2012 21:14
nebudete mít 60 příspěvků

ale 6. tedy pakliže bude pravdivost jména diskutérů prověřována.

Někdo tu psal, že vhodnější by byl jakýsi black list, na který by mohli blogeři dávat diskutéry, přičemž pod ostatními blogy by mohl ten diskutér diskutovat normálně, a já souhlasím.

4 0
možnosti
VN

chcidotohokecat

6. 10. 2012 21:35
Re: nebudete mít 60 příspěvků

No jasně. Black list, vyhodím si v rámci svého PC nechtěného "diskutéra" a jsem v pohodě.

0 0
možnosti
JL

uumaa

6. 10. 2012 21:09
Nezlobte se

ale u vás je to bezpředmětné. Toten Hosen

4 0
možnosti
J

JanHap

6. 10. 2012 21:08
Dopadne to jak na NP.

Na NP (Neviditelný pes) to zavedli už dávno. Situace je tam taková, že tam přispívá  pár jedinců, kteří se vzájemně napadají a názory k článkům veškeré žádné.

3 0
možnosti
MM

venenum

6. 10. 2012 21:55
Re: Dopadne to jak na NP.

proto ho už nečtu

1 0
možnosti
TB

guam

6. 10. 2012 21:03
já s tím

problém nemám, alespoň se vyjasní kdo je kdo. některé diskusní příspěvky jsou na hranici nevkusu. Moje,alespoň co si myslím já, hlásají jakousi pravdu v mezích historie a různých dalších faktů. někdy se mýlím,ale to lidské. takže proč ne. Spíše by mne zajímalo, zda mi zůstane to co jsem si slušnou diskusí "nahamounil". Pokud se toto převede i pod mé skutečné jméno bude to dobré,a pokud ne nezanevřu na toto místo. proč bych měl dozvěděl jsem se tady tolik věcí,které mi byli neznámy

0 0
možnosti
P9

pavel 99

6. 10. 2012 22:17
Re: já s tím

"...alespoň se vyjasní kdo je kdo..." - pokud to není vtip, zajímal bby mne člověk, který tomuhle může věřit.;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz