Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já bych bez kafe asi nepřežila, takže v mém případě by se lidi asi spíš divili: Ty nepiješ kafe?

Asi to taky souvisí s našimi rodinými tradicemi, kdy dopolední činnosti zahájí kafíčko a po dobře vykonané odpolední práci by se to bez té hnědé tekutiny taky neobešlo.

Přeju hezký víkend, ať už s kávou nebo bez.:-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Jedině s. Jinak nefunguju.;-)

1 0
možnosti
DV

D39a47v36i69d 20V74l22k

21. 10. 2016 21:33

Já nepiju kafe a docela by mě zajímalo, co by to se mnou udělalo, kdybych si nějaké zabijácké presso dal. Jestli by mě to jako ještě víc nabudilo. Třeba, že bych pak palety skládal z kamionu ručně a nepotřeboval vysokozdvižný vozík.

3 0
možnosti
Foto

A nechceš to zkusit a dát mi pak vědět?;-) Já už si to za ty roky nepamatuju a detoxikovat za provozu fakt nezvládnu...

1 0
možnosti
Foto

tak to je fajn čtení...protože já musím říct, že jsem kafař a skoro řeknu že heč... totiž.Moje dětství se hodně odehrávalo u mojí tety a babičky a teta? udřená ženská v baráku bez chlapa a jediný její štěstí byli psi, knížky,... tři denně silný kafe. Večer u televize... voňavej silnej turek, pes na klíně, cigareta a knížka ... televize kulisa. No a mně jak to vonělo od věku batolecího, tak pro mne vymyslela, že já na tom stolku vedle vitakávu. Aspoň. A že tu takhle srdceryvně až k bulení vzpomínám, tak ti za to, Klárko milá, moc děkujuV:-)R^

2 0
možnosti
Foto

NZ.V Trochu přeháním, teta kafe pila, přestala až před pár lety... A prarodiče z otcovy strany museli mít kafe přesně v 15:00 a přes to vlak nejel. I když babička pak přešla na Caro.;-)

1 0
možnosti

Kláro, Vy pijete kafe? :-DDD

Já tedy ano. Už od osmnácti. A bez cukru. Toho v něm nesmí být ani minimum:-))))

1 0
možnosti
Foto

Vy taky?;-D (S mlíkem, bez cukru.;-))

0 0
možnosti
Foto

J17a41n 29P87r71a49ž24á35k

21. 10. 2016 18:14

R^Dobra, tak tedy caj:-)

1 0
možnosti
Foto

R^To abych si dala kafe předem, jinak budu možná mimo provoz.;-)

0 0
možnosti
RE

To muselo být u vás veselo:-( Asi jako jedna parta, co mě pořád zve mailem na výlet s dodatkem "hospoda nejistá" Špatná reklama. ještě mě nenalákali.

Kafe nepiju, od mládí to mám spojeno s neochotou úředníků(protože zrovna pijou kafe) a s nudnými podnikovými školeními. Přitom mám rád jeho vůni a v poslední době si občas dám horkou čokoládu:-)

1 0
možnosti
Foto

Když je dobrá parta, jde to i bez hospody.;-) Ale možná jsem z domova trochu poznamenaná.;-D

Vy nepijete kafe?8-o8-o8-o A já ani nemůžu říct, že jste exotické zvířátko, protože takových znám docela dost.;-);-D

1 0
možnosti
LI

;-)I já začala "kafařit" na koleji. Před zkouškami = nutnost.R^ Jinak by to asi "jeden" ani nepřežil. Ještě víc ́než chuť snad miluju tu její vůni. Obzvlášť takhle po ránu...;-D

2 0
možnosti
Foto

Já už na gymplu, ale to to bylo ještě dost moderované doma.;-) Na kolejích frčely jiné stimulanty, byla jsem jedna z mála, kdo zvládal zkoušky na kafi a čokoládě.;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz